|
|
Technical parameters
Manufacturer: | LS Model |
|
Wingspan: | 1380 mm |
|
Engine: | Turnigy 480S BL Inrunner 3200 ot. |
Category: | Hotliner |
|
Length: | Unknown |
|
Propeller: | 4,75x4,75 a 5x5 |
Drive type: | Electric |
|
Weight: | 840 g |
|
Servos: | Hitec HS65 |
Material: | Unknown |
|
Wing area: | Unknown |
|
Electronics: | regulátor Turnigy 60A |
|
| |
Wing loading: |
Unknown |
|
Battery: | Turnigy 3S 2200 30C |
Description
Když jsem SLIMA před nějakou dobou zahlédl nově v nabídce LSmodel tak jsem věděl, že ho chci. Strašně se mi líbily tvary připomínající ostré F5D což dávalo šanci živému letovému projevu a výrobce pan Svoboda zase předpoklad kvalitního modelu. Ještě jsem si zahrával s myšlenkou pořídit ESCAPE, ale nakonec zvítězil SLIM, prostě mě to k němu táhlo více :-) Model byl v provedení ARC a je na zakázku maximálně vyztužen. ARC jsem zvolil z důvodu zásob fólie které jsem měl doma a také z důvodu co nejhladšího povrchu pro dynamické polétání. Když jsem poprvé otevřel krabici, tak mě překvapila štíhlost křídel, můj Mini Ion proti tomu vypadal jako autobus :-) Kvalitu zpracování nemá cenu popisovat, prostě super, takže také spokojenost. Stavbu jsem provedl dle návodu a změny jsou pouze v uhlíkové výstuze ve výškovce a použití ocelových šroubů jak na křídlo tak na VOP. Poněvadž jsem chtěl živé éro, tak jako pohon byl vybrán vysokootáčkový inrunner + vrtule 4,75x4,75 (5x5). Model má za sebou 5 startů a musím říct že jsem jeho živostí nadšen. Rychlost je velmi příjemná za což vděčím příkonu 450W s vrtulí 5x5. O letových vlastnostech toho ještě moc napsat nemohu, zatím jsem ve stádiu ladění, ale nejeví se zatím vůbec špatně. Průlety a zatáčky na maximální rychlosti v pylonovém stylu zvládl bez problémů a i v kluzu mě překvapil, jen ta pevná vrtulka ho trochu brzdí. Holt je třeba lítat na plný pecky :-)
Model by svojí pevností měl určitě vydržet i jednou takový příkon, takže prostor pro případný budoucí tunning tady je :-)
|
Rating: 5/5 (2 votes)
|
Rate model: You must be logged for model rating. |
|
zdravím chlape, velmi pekné éro, ale to nieje žiadna novinka, tieto rýchle stroje ma zaujali pred časom a stále vyrábam a experimentujem, najnovšie idem do homemade kompozitu ale na skúšku hladám čínsky pohon, ktorý je poriadne výkonný a pritom overený( že to po niekolko min. plného kotla nevyhorí) a to hlavne pri regulátore adlšia vec že niektoré regulátory niesú stavané na vysokootáčkové motory a preto by som ťa prosil o upresnenie o aký regl ide prípadne link, dost by mi to pomohlo a ešte že aká vychádza rezerva v odberoch, a či sú po lete regl, motor, batt teplé.. diki moc
| | |